اصلح نفسك ودعو غيرك

Rabu, 1 Jun 2011

PMRAM & Markaz Nil : Perkukuhkan Hubungan



KAHERAH, 31 Mei - PMRAM mengorak langkah dalam memperkasakan hubungan baik bersama dengan Markaz Nil (Markaz Bahasa) bagi menjayakan usul PMRAM pada sesi tahun ini.
PMRAM telah mengadakan pertemuan dengan pihak pengurusan Markaz Nil pada jam 3.00 petang tadi bertempat di Markaz Nil yang telah dihadiri oleh Ustaz Mahmud, Mudir Markaz Nil dan Ustaz Omar.
Wakil dari PMRAM yang diketuai oleh Presiden PMRAM 2011 Saudara Muhammad Zuhaili bin Saiman,juga turut serta bersama dalam perjumpaan tersebut Saudara Nur Ahmad Wafiy bin Noor Azri selaku Ketua Badan Sambutan & Rehlah PMRAM dan Saudara Ahmad Daniel Mohmed Hasan selaku Ketua Badan Pendidikan & Komunikasi Bahasa PMRAM 2011 .
Antara perkara yang telah dibincangkan adalah mengenai penggunaan Kad PMRAM untuk pendaftaran kursus Bahasa Arab dan Rehlah Tabadul Thaqafi ke Turki.
Disamping itu juga, Markaz Nil menyuarakan kesudian pihak mereka dalam membantu ahli PMRAM dalam memperkasakan penguasaan Bahasa Arab.
“ Perbincangan dua hala lebih berkonsepkan ramah mesra ini dapat diteruskan lagi bagi mengeratkan hubungan diantara Markaz Nil & Persekutuan Melayu Republik Arab Mesir ” ujar Presiden PMRAM, Saudara Muhammad Zuhaili Saiman ketika ditemui .

sumber:
http://www.pmram.org/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=1606:pmram-a-markaz-nil--perkukuhkan-hubungan&catid=54:berita&Itemid=411

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

QASIDAH AL MUHAMMADIYAH

kempen MENGINGATI KEMATIAN

kempen HARAM MEROKOK